• (Android) Mr Autofire פריצת זהב רבים

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Mr Autofire ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Mr Autofire IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ פריצת זהב רבים ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Mr Autofire 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    משחק בינוני. קצר בתוכן. ברור שמשחק חותך עוגיות שרק נשאב החוצה. רוב המכניקה זהה לכמה משחקים אחרים עם וריאציה קלה כל כך, כלומר Archero מאת Habby. העלייה ברמה, השדרוג ובחירה ברמה זהים.

    משחק כיף אבל זה הכל. קודם כל הם נותנים לך רמות בלתי אפשריות לנצח. עליית רמות היא בדיחה ואינה הופכת את השחקן לחזק יותר. אתה זוכה באסימונים או בפריטים שאין לי מושג למה הם מיועדים ואינך יכול אפילו להשתמש בהם, כי אין סיבה אמיתית שהם נמצאים במשחק במקום הראשון. גבישי קרח ורעל שאתה צובר כל הזמן אבל לא יכול להשתמש בהם בגלל שהם שייכים לדמויות אחרות שאתה אפילו לא יכול לפתוח... ברצינות... תן לי הפסקה. יותר מתסכל מאשר כיף. נסה משחק שונה.

    מערכת האנרגיה מבאסת. המשחק מהנה, ואתה מוצא את עצמך משחק יותר ויותר, אבל אז נגמר לך האנרגיה ואם אתה לא יכול לחכות, הם רוצים שתשלם. מצטער למפתחים, אבל זה לא כל כך טוב שאני רוצה לבזבז כסף כדי להמשיך לשחק. אתה חושב שהמשחק שלך הוא אש אבל זה לא.

    Mr Autofire Action gnic

    משחק טוב. אני אפילו משלם על כרטיס הקרב מדי חודש. יהיה 5 כוכבים אולם זה נהיה יקר יותר לעלות הילוך ודמויות ברמה; טיפות המטבע לא גדלות ביחס לעלייה בהוצאות.

    שלם כדי לנצח. שמור מרחק. אתה צריך לשחק באותה רמה שוב ושוב כדי לטחון מספיק שלל כדי לשדרג את הציוד שלך. פתיחת הגיבור דורשת רמה נוספת של טחינה. שִׁגָעוֹן. אם לא תשלם, תקבל פרסומות כל הזמן. גם אם אתה משלם (עשיתי) אתה עדיין מקבל מודעות על ארגז חינם יומי, ארגז נסתר אופציונלי וכו'. אני אף פעם לא כותב ביקורות אבל אני כותב את זה רק בגלל שהמפתחים של המשחק הזה הם סופר חמדנים.

    פעם זה היה משחק נהדר אבל המפתחים הפכו לחמדנים מאוד, העלו את המחיר של מעבר הקרב תוך הסרת אבני חן, והפכו את הגיבורים החדשים לבלתי אפשריים להשיג אלא אם כן אתה רוצה להוציא הרבה $$$

    Mr Autofire 動作 hkvb

    משחק כיפי! נדרשת לא מעט טחינה כדי להתקדם אחרי רמה מסוימת, אבל הטחינה לפחות מהנה!

    זה כיף וטוב, אבל אבני החן הן שוד כביש מהיר. המחיר שלהם לקנייה בהשוואה לכלי השירות שלהם במשחק הוא מאוד לא מאוזן. וה-rng של העליות הרמות ממש מחליטים אם אתה מצליח או נכשל.

    זה בסדר. מאוד כיף בהתחלה. אני אוהב את הרעיון של זה, אבל זה תמיד מכוון לאויבים הבלתי מזיקים ולא לאלה שיורים בחבר'ה מתפוצצים, פצצות, מקלעים. הלוואי והיית יכול למקד לבד. גם למה לעזאזל יש מעבר קרב? זה אפילו לא תלת מימד!

    לא בטוח למה כולם מתלוננים זה הניחוש ה"קשה" שהם אוהבים כל מה שנמסר להם חחח. 2 הרמות הראשונות טובות, השלישית יורדת ממש חזק אבל אם תטחן במשך כמה ימים, שחקו שוב את 2 הראשונות והרוויחו את המטבעות שתוכלו לשדרג ולעלות לשלב הבא. זה מאתגר וחשבתי שזו המטרה של משחק? רק 4 כוכבים כי הלוואי שזה ייתן לך יותר אנרגיה במקום רק 20 ב-5 אנרגיה לסיבוב.

    המשחק מהנה, אבל הסיבה שהוא מקבל 3 כוכבים היא בגלל הפרסומות שמופיעות באקראי לאחר פינוי חדר. כמו כן, יש מעט הזדמנויות להחיות עם מודעה אם אתה מת במהלך משימה. הביקורת הנוספת היחידה שלי תהיה שאבני החן ממש יקרות בהתחשב בכמות הכסף שנדרש כדי לקנות אותן וכמה חידושים/פריטים אתה מקבל תמורת הכסף שלך.

    הייתי מוכן לתרץ את עניין הבחירה של 3 הטבות קוצניות מאת archero. זה משחק אחר, אז זה בסדר. שלב 5 יש דבר עם כנפיים שמרפא או מחזק אותך. אוקיי, שני קווי דמיון זה לא נורא. חזה עם שיניים שמרפא אותך ממש לפני חדר הבוס? ובכן, זה די דומה עכשיו, אבל אני בטוח שזה יהיה הסוף של זה. מסך סיום שאומר מאיזה אחוז מהשחקנים עשית יותר טוב מאשר? שדרוגים קבועים שמבצעים מחזור של זה שנבחר עד שתקבל אחד? זה עותק פחמן.

    המשחק טוב אולי צריך דרך לעקוב אחר אויבים מסוימים מאשר רק אחד שעובר לאחד חלש יותר אז אולי אם הוא הוסיף דרך לעקוב אחר אויבים גדולים יותר מאויבים קטנים הייתי מדרג אותו ב-5

    המשחק הזה די כיף, הג'ויסטיק נהיה די מעצבן. אתם צריכים להגיע למקום שבו נוכל להתאים אישית את הפקדים שלנו קצת יותר. עריכה: גם הנזק שאתה עושה נראה לא מדויק כי אני משתמש ברובה לייזר נדיר של lvl שבדרך כלל הורג אויבים בשתי יריות, ובמשחק השגתי אותו עד הקנה המשולש ועם נזק מוגבר וקריטי, אבל צריך יותר יריות כדי להרוג אותם אויבים שהרגתי בשתי יריות לפני השדרוג?

    כאשר קיבלתי את המשחק הזה לראשונה אהבתי אותו כל כך שכאשר ייגמר לי האנרגיה (מאפשר לך להתחיל עוד ריצה) הייתי מוחק את המשחק ומתקין מחדש כדי לשחק שוב. עם זאת הערות קודמות נכונות וכדי לעלות רמות נשק אתה צריך לשלם. כמו כן ה- season pass נמשך כחודש, אז צריך לשלם על כרטיס העונה הבא כל חודש ועם הצגות מוגבלות אני לא ממש רואה את הערך. אבל בסך הכל משחק סופר מעוצב ומהנה לשחק, לא בנוי לשחקנים זמן רב.

    המשחק הוא 5 כוכבים ונהדר ללא ספק. אבל כמה דברים שאני שונאת בזה ולעזוב את זה אלא אם כן הם מתקנים.אחרי שהוצאת כל כך הרבה כסף אתה עדיין נאלץ לצפות בפרסומות כמו כשאתה רוצה לפתוח את החזה שלך בחינם אחרי המתנה של שבוע גם ההתקדמות איטית ביותר, הדרך היחידה שתתקדם היא אם תמשיך להוציא כסף ללא הפסקה ואין סוף אליו. החמדנות שלהם היא השלב הבא. אני מקווה שהם יעשו כמה שינויים חיוביים לפני שהם יאבדו עוד לקוחות כמוני.

    היה משחק טוב עד העדכון האחרון הזה. לטירות היסוד היה פעם "חופשי" להיכנס ברגע שקיבלת מפתח מהיומיום. עכשיו זה לא רק עולה אנרגיה כדי לקבל את המפתח, אלא גם להשתמש במפתח. איך אני נכנס לטירות עכשיו כשניצלתי את כל האנרגיה שלי כדי לרכוש מפתח? החזר את זה כמו שהיה או החזר את הכסף שלי

    לפני שאתם מבזבזים זמן וחלילה כסף במשחק הזה, הוזהר. זה טחון להפליא, ומבוסס במקצת על מזל. מאוד מאוד כיף עד עולם 6... ואז זה נסחף. הוצגו הרבה שדרוגים חדשים, רובם חסרי תועלת, כך שזה יכול להיות RNG אם יש לך ריצה טובה או לא. חלק מהבוסים פשוט נועדו להרוג אותך במהירות, מה שאני מבין כן הם רוצים שתכניס כסף למשחק וזה יכול להיעשות בלי לעשות זאת, אבל זה ייקח שבועות של שחיקה מספיק כדי לעלות רמה כדי להתקדם.

    אני באמת נהנה לשחק את המשחק הזה. הסיבה שאני לא נותן לו 5 כוכבים היא בגלל כמה זמן לוקח לעלות רמה. אני תקוע בעולם 6 במשך שבועות ואני משחק במשחק הזה לעתים קרובות למדי. כמו כן, זה מאוד לא עקבי עבורי. למשל, כשאני חוזר לשחק בעולם 5 אויב מסוים יעשה עד 300 נזקים. ואז הריצה הבאה על עולם 5 אותו אויב יעשה למעלה מ-500 נזקים. זה לא הגיוני. אז עכשיו התגברתי על זה ואני מסיר את ההתקנה של המשחק הזה.

    המשחק מאוד כיף, הגעתי לעולם השלישי בלי בעיות, אבל זה גם הכי רחוק שהלכתי כי בעולם שלוש הרמות יש גלים, גלים גדולים בצורה בלתי אפשרית וזה בלתי אפשרי להתחמק מכלום כי יש פשוט כל כך הרבה כדורים, הקטינו את המשחק, ברצינות זה היה מגוחך.

    הורדת משחק, לא עובד. פשוט קופא בדף קבלת ההסכם. איזה בזבוז זמן וזיכרון שלי... אל תתקין. יבזבז את זמנך וזיכרון המכשיר שלך. מסיר את ההתקנה בהקדם האפשרי...

    זהו עותק פחמי של archero (והעתק גרוע בזה) למעט עם פלטפורמה, עד להטבות ושמלאך נותן לך בריאות או הטבה קטנה. הפקדים איטיים וההטבות לא ממש עוזרות כי הן משפיעות כל כך מעט על הדמות שלך. פשוט הורד את archero ושחק את זה במקום.

    משחק די נהדר אבל אני מרגיש שצריכה להיות אפשרות להפוך מספר מסוים של רכיבי שדרוג לציוד בפועל. אני חושב שנגיד שעשרים או שלושים יהיו מספר טוב לשמירה על נושא עם מחסור בציוד.

    המשחק הזה מטלטל! מזכיר לי את ימי ה-NES ובו בזמן מוסיף יתרון מודרני לתחושה הזו, וזה מדהים! אבל זוג תלונות קלות, קלות מאוד. העולם השני קצת קשה בשביל להיות כל כך מוקדם במשחק, אבל אתה יכול לשחק את הראשון שוב ושוב בכל מקרה ולהמשיך להתחזק. וב: הדברים שצריך לקנות נראה קצת תלולים imo. אם היו עוד דברים טובים קבועים כמו DLC לקונסולות, כמו אקדח חדש או משהו, הייתי קונה אותם לגמרי! עדיין אולי בכל מקרה! כל כך מגניב!

    המשחק הזה מאוד ממכר ומאוד מספק את המוח. זה פוגע בכל הנקודות העיקריות שמשחק צריך ועולה עליו. הסיבה היחידה שהוא לא קיבל 5 כוכבים היא למרות שהוצאתי כסף עדיין יש פרסומות שצריך לטפל בהן וזה לא נורא אבל רמת הקושי והשדרוגים לדמות לא תואמים ודורשים ממך להוציא יותר כסף אם אתה רוצה להמשיך הלאה.

    המשחק "בסדר". אין לי את אותה בעיית NRG כמו לאחרים כי אני לא משחק את המשחק מספיק זמן במכה אחת כדי להשתמש בו. בעיקר כי ספייק הקושי הבלתי אפשרי של המשחק גורם לי לא לרצות לשחק הרבה זמן. אתה פשוט לא מפעיל מספיק מהר כדי להרוג מספיק אויבים ודפוסי ההתקפה גורמים לך לנסות להשחיל מחט להתחמק עם ערכת שליטה מגושמת ממילא. כמו כן, לא אכפת לי לצפות בפרסומות לקבלת פרסים, אבל אל תדביק פרסומות אקראיות בין הקומות ללא סיבה. זה פשוט גס רוח

    המשחק הזה היה נהדר פעם אבל הם הוסיפו מגבלת זמן של 4 שעות כדי להחיות את הדמות שלך ברגע שתמות... כמובן שאתה יכול להוציא כסף כדי להחיות באופן מיידי. אני מקווה שהמפתחים יסירו את זה כדי להפוך את המשחק הזה נהדר שוב! אנחנו לא רוצים לשלם כדי לשחק!

    המשחק נהדר ומעולם לא ראיתי משחק כל כך פשוט עם גרפיקה טובה. אני יכול לתת לך רשימה של רעיונות למצבים, נשקים ועוינים מותאמים אישית, ואם יש לי משהו במשחק (נשק או סקינים) פשוט תגיד לי

    אני מאמין שהמשחק צריך עבודה אתה לא יכול להשתמש בשריון מסוים אלא אם כן אתה משדרג וזה מובן. הבעיה שיש לי היא מה אתה צריך לעשות כדי לקבל שדרוג כדורים. אתה צריך לעשות אירועים וזה שוב בסדר, איך אם אתה מעביר את האירוע בקלות ואתה מת בשתי זריקות זה לא קל! אני אוהב אתגר טוב אבל לא אתגר כל כך קשה שאתה אפילו לא יכול לעבור את השלב הראשון של אירוע! צריכות להיות דרכים אחרות להשיג כדורים לפני הספירה אפילו הרמות שהם עצמם לא קלות מדי! רק מחשבה!

    מה..נעשה קשה מדי מהר מדי. רוב המשחקים אמורים להיות מהנים כשהכל נאמר ונעשה. מעבר מרמה 2 ל-3 זה כמו תלמיד כיתה ה' שהולך ישירות לשנה הראשונה שלו בקולג'. עלייה עצומה בקושי. כבר לא כיף. תסכול מוחלט. אז זה היה ביי ביי, וזה בושה כי זה היה משחק מהנה.

    משחק נהדר. תגמולים טובים עם ההטבות. לא יותר מדי פרסומות. זה עובד טוב בטלפון האנדרואיד הזול שלי. אחד ממשחקי האפליקציות הטובים ביותר ששיחקתי מזה זמן מה.

    המשחק היה טוב, אבל המפתחים עברו למצב תפיסת מזומנים מלאה. אולי תרצה להתרחק

    Mr Autofire Action fdz

    די כיף, יהיה נחמד אם זה יחלק כמה מטבעות בחינם מדי פעם, אבל אז יהיה חמישה כוכבים. סובב את הגלגל או משהו

    חוץ מזה שהאנרגיה שלך נגמרת די מהר שמסיימת את זמן המשחק שלך (אפילו אם תנקה את כל ה-lvls שניסית) ואז זמן ההמתנה בעוד יותר מתחדש הוא הרג עבורי. להתחיל עם 20 אנרגיה זה נמוך מדי. אני מניח שזה בתקווה לרכישות במשחק שלך. אני מעדיף שתראה את המשחק שלך במארז יותר, שיאפשר לי לספוג יותר ממנו. ברגע שאני מתרגל לזה, הגיע הזמן לחכות. שיחקתי בו כמה פעמים עכשיו ואני אוהב את זה. זה יישאר משחק לפעמים בשבילי.

    אתה תאהב את המשחק הזה בהתחלה. הרמה הראשונה קלה מאוד והרמה השנייה היא קצת אתגר אבל את הרמה השלישית לעולם לא תעברו אם לא תתנו להם כסף. מספיק מצחיק כשאני חוזר ומשחק ברמה השנייה, נראה שהקושי נהיה קשה יותר למרות שהעליתי את הנשק שלי ויש לי ציוד חדש, אבל אתה צריך לקבל הגרלת מזל כדי לנצח שוב את הרמה השנייה עכשיו. הם מצפים ממך לשלם כסף כדי לעבור את רמה 3

    אחרי lvl 6 לא תקבל שוב בונוס טוב זה הופך את המשחק לחסר ערך. הם לא נותנים לך שום דבר שאתה צריך כדי לנצח עד לנקודה שבה זה בהחלט מכוון והופך את המשחק לבלתי ניתן לשחק בשלב זה.

    זה בסדר עד כה, עדיין לא שיחקתי יותר מדי. הבעיה היחידה היא עם המודעות, חצי מהן קורסות לי את כל הטלפון עד לנקודה שבה אני צריך להחזיק את כפתור ההפעלה כדי לכבות אותו והארגזים המסתוריים תמיד קורסים לי את המשחק כשאני מנסה להשיג אותם. אתה יכול לדעת לפעמים מתי זה עומד לקרות, הגרפיקה של כפתור ה-Jump amd move תיראה כמו בלוקים ולפעמים הבריאות שלך לא תציג מספר. יכולתי להמשיך וליהנות מהמשחק יותר מזה לא קרה. גם נהיה די פיגור בהמשך.

    המשחק "גרנדי" בצורה יוצאת דופן. אם אתה רוצה לעשות התקדמות ניכרת, תכנן שבועות באותה רמה. נהניתי מה- season pass. זה הופך את הטחינה לנסבלת יותר. אני מאוד מחמיר עם התוספת של "הטבות" חדשות, מגוחכות. הֲפָחָה? אתה צוחק עלי. ה-RNG גרוע מספיק ואתה מוסיף את האשפה למשחק. המתגר, טנק, בלון... פשוט זבל כדי לדלל את ה-RNG ולהגביר את הטחינה. אני לא מתרשם מהדרך שבה הדברים מתקדמים.

    Нощни бутилки Аркадни nsza

    אני אוהב את המשחק אבל לוקח הרבה זמן להשיג נשקים טובים יותר. חוץ מזה אני ממש אוהב את זה, מאוד מכור.

    חחחח משחק כיף

    אני מאוד אוהב את המשחק הזה וכנראה שהייתי שם 5 כוכבים לולא הכמות העצומה של פרסומות. כשאתה מתחיל את המשחקים לראשונה הם לא נותנים לך כל כך הרבה אבל ככל שאתה מתחיל לשחק יותר הם זורקים פרסומות כל הזמן. נקודת השבירה השלישית עבורי הייתה כששיחקתי והייתי מפנה חדר ומתקבלת במודעה אחרי כל חדר בודד.

    כיף, אבל לא קל מדי. מאתגר, אבל לא סילוף. האחיזה היחידה היא שלפעמים זה מרגיש כאילו אתה פשוט קופץ סביב רמה, מתפלל שיישאר לך מספיק בריאות כי יש יותר מדי קליעים.

    אני חושב שהמשחק הזה ממש כיף אבל אני מעצבנת ממערכת האנרגיה (אתה רוצה שאשחק את המשחק שלך או שאתה רוצה שאמחק אותו?) זה אפילו לא יהיה כל כך נורא אם זה לא ייקח כל כך הרבה זמן כדי להחזיר אנרגיה זה נהיה מעצבן להפליא. אני מקווה שמפתחי המשחק ישנו את מערכת האנרגיה כך שזה ייקח פחות זמן או שייפטרו ממנה.

    משחק מדהים. משחק 5 כוכבים ez....למעט מודל ה-pay 2 win. ובכנות אפילו זה, רק שגם אם אתה משלם, אתה לא מקבל מזה כלום :( עצוב כי אני רוצה לשחק יותר אבל אני בקיר למרות הוצאת כסף

    Mr Autofire Action gvh

    למשחק הזה יש הרבה פוטנציאל אבל כל כך קשה לעבור את המוני האויבים והבוסים אומרים שהם כל כך קשים הייתי נותן למשחק הזה 5 כוכבים אם המפתחים יכולים לתקן את הדבר הזה והמשחק הזה יכול להיות כל כך מהנה ולעשות שלל נדיר לרדת לעתים קרובות יותר

    המשחק היה כיף עד העדכון האחרון. יותר מדי סוגי שדרוג, רבים מהם חסרי תועלת. במשחק שדורש שדרוגים כדי להפוך את הרמות לסבירות, כל כך הרבה שדרוגים חסרי תועלת מוציאים ממנו הרבה מהכיף.

    עריכה 1: הם אכן שינו הרבה במה שהפך את המשחק הזה לאיום. ובכל זאת, זה די חוזר על עצמו ככל שאתה משחק בו יותר. אני באחת מהרמות האחרונות ולא הוצאתי אגורה, זה פשוט לוקח נצח.

    זה משחק ממש טוב, הדבר היחיד שאני חושב שהם צריכים לתקן זה שכשיש לך זמן צבאי, אחרי כמה זמן זה לא נותן לך לשחק.

    משחק נהדר! הרבה גיוון של אויבים, מכניקת הבוסים אינה מורכבת מדי, אבל הם עדיין אתגר, והמגדל האינסופי הוא דרך מהנה ומתגמלת להמשיך לשחק לאחר שהרמות העיקריות מובסות. רמפת הקושי מעט תלולה בין הרמות הראשונות, אבל הנשק והכישורים יכולים להתאים למגוון סגנונות משחק (אקדח מהיר/קל + על אפקטי מכה, אקדח איטי/כבד + על אפקטי הרג ועוד הרבה יותר) 10/ 10 אני ממליץ בחום!

     


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :